01/02/2012
El grup d’iniciatives del Cibercafè del Casal de la Gent Gran organitza una nova edició del Campionat de billar interactiu. Les inscripcions es poden realizar fins el proper 15 de febrer al mateix Casal. La data d’inici del torneig es comunicarà un cop es conegui el total de participants.
El billar interactiu combina molts elements que poden engrescar la gent gran. A més, és un campionat obert a tothom i en el qual, abans d’iniciar la competició, es fan unes sessions d´entrenament per tal que els participants que ho necessitin puguin aprendre a utilitzar el ratolí i el teclat.
En la darrera edició, que va finalitzar el passat mes de desembre, hi van participar un total de dotze persones. Els interessats en inscriure´s enguany poden fer-ho al Casal de la Gent Gran.