Estructura de la Seu Electrònica

Funcionament de la Seu Electrònica

L’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania una nova seu electrònica més senzilla i amigable per als usuaris. Aquesta web s’estructura en tres grans apartats.

La primera secció és el Catàleg de tràmits , una relació dels serveis que ofereix l’Ajuntament i que poden ser sol•licitats pels ciutadans i les empreses.

Un segon àmbit és la Carpeta electrònica , on el ciutadà podrà consultar en tot moment les seves notificacions, expedients i registres. Per accedir-hi, caldrà fer-lo a través d’un certificat digital, com per exemple el DNI electrònic.

El tercer apartat és el Portal de la Transparència , un gran repositori de documentació oficial que es pot consultar de forma pública. En el portal es pot trobar una gran varietat de documents, com ara les ordenances municipals, els pressupostos anuals, els reglaments o les actes de ple, entre molts altres arxius.

Així mateix, la nova seu electrònica també disposa d’un tauler d’anuncis i d’una aplicació per comprovar la validesa de la signatura electrònica dels documents emesos pel consistori.

Enllaços d'interès

Dins de la Seu Electrònica trobareu el Portal de la Transparència, que conté un gran volum de documentació oficial. Aquest són alguns de les seccions que s'acostumen a consultar més:

Ordenances

Reglaments

Pressupostos

Actes dels plens

Tràmits i gestions

Planejament urbanístic vigent

 

 

Darrera actualització: 23.02.2017 | 02:46
Darrera actualització: 23.02.2017 | 02:46