Arxiu Municipal

És el servei que s’encarrega de la gestió, el tractament, l’organització, la conservació i la difusió de tota la documentació que genera l’Ajuntament en l’exercici de les seves funcions i competències.

Així mateix, també gestiona la documentació de les entitats, associacions o particulars que hi han fet donacions o cessions , per tal de posar-la a l’abast de la població

Línies de servei

  • Consulta dels fons documentals
  • Assessorament en la recerca històrica relacionada amb Sant Esteve Sesrovires
  • Protecció i divulgació del patrimoni documental
  • Acceptació de fons per part de famílies, entitats i empreses del municipi

Persones destinatàries:

Ciutadania, en general


Cost per l'usuari:

Gratuït, excepte en cas de còpies en paper (fotocòpies). El seu cost està recollit a les Ordenances Fiscals.


Equip tècnic:

Elisa Llanos Retamero


És un servei obligatori:


Com sol·licitar-ho:

Presencialment: C. Josep Tarradellas, 10-12 baixos
Horari: de 10h a 14h (Es recomana trucar per telèfon per concertar hora)

Per telèfon: 93 771 53 92

Per correu electrònic: ses.arxiumunicipal@sesrovires.cat


Arxiu Municipal de Sant Esteve Sesrovires

Carrer Josep Tarradellas, 10-12 baixos - 08635 Sant Esteve Sesrovires - Barcelona
Telèfon: 93 771 53 92
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 15.11.2018 | 14:07