Regidoria de Règim Intern

a)

  • Aprovació dels serveis mínims, en cas de vaga.
  • Execució d’ordres judicials i administratives d’embargament de salaris.
  • Formalització de contractes de personal, de personal en pràctiques, d’universitaris, de plans de formació o similars.
  • Vetllar per a la prevenció de riscos laborals.
  • I qualsevol altra matèria pròpia del departament no delegada a cap altre òrgan municipal o organisme.

b) Servei d’Informació i atenció ciutadana:

  • Creació, impuls, organització i gestió del servei integral d’atenció ciutadana.
  • Coordinació del registre d’entrada i sortida de documents.
  • Certificacions d’empadronament.
  • Cementiri.
  • Padró municipal habitants.
  • Registre especial de gossos potencialment perillosos.
  • Gestió, control i seguiment del servei de retirada de vehicles de la via pública.
  • I qualsevol altra matèria pròpia del departament no delegada a cap altre òrgan municipal o organisme.

 

Darrera actualització: 08.07.2022 | 08:15