Oficina d'Atenció Ciutadana (SIAC)

Descripció del servei

El SIAC és un servei destinat a satisfer la demanda ciutadana d'informació sobre la població de Sant Esteve Sesrovires i a facilitar les gestions amb les diferents dependències municipals.

Tràmits

Els tràmits són les peticions que realitzen els ciutadans als diferents departaments de l'Ajuntament. El conjunt de tràmits apareixen publicats a la Seu electronica municipal. Molts d'ells es poden tramitar on-line amb un certificat digital. 

A través d'aquests enllaços podeu anar als tràmits més demanats:

Tràmits relacionats amb el padró d'habitants

En el document adjunt s'informa de tràmits que poden ser del seu interès al donar-se d’alta en el padró d’habitants d’aquest municipi.

Consulta aquí els tràmits relacionats amb el padró d'habitants

ATENCIÓ PRESENCIAL AMB CITÀ PRÈVIA

atencio presencial

 

 

Sol·liciteu cità prèvia a la Seu Electrònica:
https://santestevesesrovires.eadministracio.cat/citaprevia.1

ATENCIÓ TELEMÀTICA – 24H/365 dies a l’any

ATENCIÓ TELEFÒNICA

   Telèfon 93 771 30 17

HORARI

De dilluns a divendres, al matí: de 8.30 a 14.00
De dimecres i dijous, a la tarda: de 16.30 a 18.45

L'horari pot estar sotmès a variacions durant periodes festius com ara Nadal, Setmana Santa o  Festa Major, així com durant el període estival.

CONTACTE

 Carrer Major 8 - 08635 Sant Esteve Sesrovires - Barcelona (Espanya) 
 Telèfon: 937 713 017 
 Correu electrònic: ses.siac@sesrovires.cat 

Darrera actualització: 17.01.2023 | 12:24
Darrera actualització: 17.01.2023 | 12:24