L'Ajuntament millora el servei d’informació i comunicació d’incidències per WhatsApp

Dijous, 13 de gener de 2022

A partir del proper dilluns 17 de gener, l’Ajuntament posa en marxa un nou sistema de gestió del servei de Whatsapp que introdueix millores tant en l’accés a la informació per part de la ciutadania com en la gestió interna de les incidències. Les persones usuàries rebran missatges amb informació de com canviar-se a la nova plataforma de manera molt senzilla.  

El nou servei incorpora la figura de l’assistent virtual que facilita la navegació per menús i submenús que s’aniran ampliant. Aquesta estructura facilita l’accés immediat a informació com ara telèfons d’interès, transports, comerç; enllaça directament a tràmits i gestions municipals; i facilita la consulta de l’agenda, les notícies o les ofertes de feina, entre d’altres. Tot i això, el servei manté una part personalitzada que, com en l’actual servei, estarà assistida per personal municipal.

Amb el nou sistema es millora també la comunicació d’incidències per part de la ciutadania. Aquestes es classifiquen per temàtiques i incorporen la seva geolocalització. En aquest sentit, faciliten el seguiment i control dels casos per part dels serveis municipals que les gestionen mitjançant un nou gestor intern.    

El servei de Whatsapp es va posar en marxa l’any 2018 i des de llavors ha arribat fins a les 1.300 persones usuàries. Amb el canvi al nou sistema, la ciutadania que ja estava donada d’alta al Whatsapp de l’Ajuntament haurà de seguir unes senzilles indicacions per continuar gaudint del servei. Abans de la seva entrada en funcionament, el dilluns dia 17 de gener, rebran missatges informatius de com fer-ho. També es reforçarà la comunicació per a nous usuaris i usuàries.

 

Darrera actualització: 13.01.2022 | 13:03