L’Ajuntament trasllada al CatSalut les queixes sobre el CAP i demana solucions

Dimarts, 21 de juny de 2022

Ahir va tenir lloc a la Sala de Plens una reunió entre el govern municipal i responsables del CatSalut, encapçalats per la directora del Sector Sanitari Àmbit Metropolità Sud. L’objectiu de la trobada, sol·licitada per l’Ajuntament, era traslladar les queixes rebudes de la ciutadania sobre el nou CAP i reclamar solucions immediates i millores en el servei.

Des de la posada en funcionament del nou CAP de La Gleva s’han anat succeint les queixes de les persones usuàries sobre les mancances en l’atenció al públic i les derivacions fora del municipi per rebre atenció mèdica. Una situació que ja venia de l’anterior CAP i que es va recollir amb diverses iniciatives, des de mocions al Ple fins a la recollida de signatures.  

Malgrat la qualitat del nou equipament i les seves potencialitats, els serveis no es corresponen encara amb la situació anterior a la pandèmia. En aquest sentit, des del CatSalut van explicar que estan treballant en la recuperació d’aquests serveis, alguns dels quals ja s’han normalitzat. El govern municipal va demanar que s’informi periòdicament de  qualsevol canvi i es millori la comunicació entre administracions.   

En els propers dies el CatSalut informarà per escrit de tots els canvis i millores en les que està treballant, algunes ja implementades i d’altres en procés. També van informar que problemes amb la centraleta provoquen problemes amb l’atenció telefònica i que han reclamat a la companyia del servei que ho resolgui.  

A la reunió van participar l’alcalde, Enric Carbonell, els tinents d’alcalde, Joan Galceran i Roser Brosed, el regidor de Salut Pública, Òscar Rodríguez, i una delegació del CatSalut encapçalada per la directora del Sector Sanitari Alt Penedès Garraf i Sector Sanitari Àmbit Metropolità Sud, Blanca Muntané.

 

Darrera actualització: 21.06.2022 | 15:42