Les comunicacions de Sorea arribaran ja com a Agbar

Dilluns, 8 de febrer de 2021 a les 00:00

Des del passat 1 de gener de 2021, Sorea, la concessionària del servei d’aigua al municipi, ha passat a estar integrada a Agbar. Tot i que aquesta transmissió no suposa cap canvi en la prestació del servei, sí afecta la imatge corporativa. A partir de la factura del primer trimestre els usuaris ja rebran totes les comunicacions en nom d’Agbar.  

Agbar manté els mateixos canals d’atenció telefónica que tenia Sorea: 934 953 540 (atenció comercial); 900 405 070 (reclamacions); 900 304 070 (avaries) i 900 816 101 (lectures comptadors). Es mantenen les mateixes oficines d’atenció al client, que en el cas de Sant Esteve obre els divendres, de 8.30 a 14.00h, amb cita prèvia.

Els únics canvis es produeixen en la pàgina web de la companyia que passa a ser www.agbarclients.cat i en el perfil de Twitter, que és @agbarclients.

Darrera actualització: 08.02.2021 | 11:29