Regidoria de Comunicació i Transparència

a) Comunicació
- Elaboració, difusió i seguiment de la informació municipal.
- Coordinació, redacció i edició de la revista municipal, El Sesrovirenc.
- Actualització informativa de la pàgina web.
- Gestió de la presència de l’ajuntament en les xarxes socials.
- Assessorament comunicatiu extern i intern.
- Compliment de la imatge corporativa en el disseny del material gràfic.
- Coordinació de les publicacions informatives municipals.
- Preparació de convocatòries i dossiers de premsa.
- Relació amb els mitjans de comunicació.
- Desenvolupament de campanyes informatives.
- Gestió i coordinació de cartelleria, difusió i informació de les activitats organitzades
per l’ajuntament o aquelles en els quals l’ajuntament participa d’alguna manera.
- Coordinació de l’agenda d’activitats.
- Coordinació amb altres entitats relacionades amb la comunicació.
- I qualsevol altra matèria pròpia del departament no delegada a cap altre òrgan
municipal o organisme.
 

b) Transparència
- Aplicació de la normativa sobre transparència en l’activitat municipal.
- Donar accés a la informació.
- Establir les bases per aconseguir un govern obert i participatiu.
- Gestionar el Portal de Transparència Municipal.
- Impuls, coordinació i gestió de la implementació de la gestió documental.
- I qualsevol altra matèria pròpia del departament no delegada a cap altre òrgan
municipal o organisme.
Major, 8-10 - 08635 Sant Esteve Sesrovires - Barcelona | Tel. 93 771 30 17 - Fax 93 771 31 20

Darrera actualització: 27.06.2019 | 13:59