Regidoria de Comunicació i Transparència

a) Comunicació

  • Elaboració, difusió i seguiment de la informació municipal.
  • Coordinació, redacció i edició de la revista municipal, El Sesrovirenc.
  • Actualització informativa de la pàgina web.
  • Gestió de la presència de l’ajuntament en les xarxes socials.
  • Assessorament comunicatiu extern i intern.
  • Compliment de la imatge corporativa en el disseny del material gràfic.
  • Coordinació de les publicacions informatives municipals.
  • Preparació de convocatòries i dossiers de premsa.
  • Relació amb els mitjans de comunicació.
  • Desenvolupament de campanyes informatives.
  • Gestió i coordinació de cartelleria, difusió i informació de les activitats organitzades per l’ajuntament o aquelles en els quals l’ajuntament participa d’alguna manera.
  • Coordinació de l’agenda d’activitats.
  • Coordinació amb altres entitats relacionades amb la comunicació.
  • I qualsevol altra matèria pròpia del departament no delegada a cap altre òrgan municipal o organisme.

b) Transparència

  • Aplicació de la normativa sobre transparència en l’activitat municipal.
  • Donar accés a la informació.
  • Establir les bases per aconseguir un govern obert i participatiu.
  • Gestionar el Portal de Transparència Municipal.
  • Impuls, coordinació i gestió de la implementació de la gestió documental.
  • I qualsevol altra matèria pròpia del departament no delegada a cap altre òrgan municipal o organisme.

Major, 8-10 - 08635 Sant Esteve Sesrovires - Barcelona | Tel. 93 771 30 17 - Fax 93 771 31 20

Darrera actualització: 08.07.2022 | 08:13