Urbanisme
Model territorial
Actualment, el municipi de Sant Esteve Sesrovires es troba immers en la definició d’un nou model territorial que ha de substituir el Pla General d’Ordenació Municipal.
El PGOM va ser aprovat definitivament per la Comissió d’Urbanisme de Barcelona el 17 d’octubre de 1990, i va ser publicat al DOGC el 13 de febrer de 1991, moment a partir del qual és vigent.
La redacció del nou Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Sant Esteve Sesrovires ha d’ordenar urbanísticament el territori, planificar el seu creixement i definir el seu futur desenvolupament, amb l’horitzó establert en l’any 2025.
En aquest apartat hi trobareu informació i documentació relacionada tant amb el planejament urbanític del municipi com continguts vinculats al territori, a obres i projectes.
Planejament
- Planejament vigent
- Planejament en tràmit
Enllaços
Notícies
-
25 de setembre de 2023 L’Ajuntament treu a concurs la venda de dues parcel·les al polígon Can Margarit
L’Ajuntament de Sant Esteve posa a la venda dues parcel·les de sòl industrial de propietat municipal ubicades al polígon industrial Can Margarit. La venda es fa mitjançant concurs públic.
-
21 de setembre de 2023 Comença el desdoblament de la B-224 en el tram de 2,5 Km entre Martorell i Sant Esteve
Avui s’ha presentat l’inici de les obres de desdoblament de la B-224 entre Martorell i Sant Esteve Sesrovires, una fita llargament reclamada des del territori. L’execució d’aquest tram de 2,5 km suposarà un important millora en la seguretat i la mobilitat al barri de Pou del Merli. La presentació ha comptat amb la consellera de Territori, Ester Capella, acompanyada dels alcaldes de Sant Esteve i de Martorell, Enric Carbonell i Xavier Fonollosa.
-
4 d'agost de 2023 El desdoblament de la B-224 començarà al setembre
El Departament de Territori ha anunciat que les obres de desdoblament de la B-224 entre entre Martorell i Sant Esteve podran començar al setembre, un cop adjudicades per un import de 26,5 MEUR. Els treballs corresponen al tram de dos quilòmetres entre la rotonda del polígon Anoia i l’enllaç amb l’A-2 i l’AP-7, amb una connexió a Martorell. El termini d’execució és de 24 mesos.