El sesrovirenc Pau Olivera jugarà el mundial d’handbol juvenil

Dimecres, 30 de juliol de 2025

Pau Olivera, jugador del Club Handbol Sant Esteve, disputarà el Campionat del Món Juvenil, que tindrà lloc a Egipte del 6 al 17 d’agost. El sesrovirenc, que juga Lliga Catalana amb el Juvenil A del SANES,  ha estat convocat per la selecció nacional de l’Uruguai per tercer cop.

Pau Olivera porta tot el mes de juliol a l’Uruguai entrenant-se amb els seus companys de la selecció per preparar el mundial d’Egipte. La previsió és que la delegació de l’Uruguai agafi l’avió el 2 d’agost per arribar uns dies abans de l’inici del torneig.

El sorteig, celebrat el passat mes d’abril, va enquadrar l’Uruguai en el grup E. Per aquest motiu, la selecció que dirigeix Rodrigo Botejara s’enfrontarà amb Alemanya, Eslovènia i les Illes Feroes. Els partits es jugaran en quatres seus diferents: l’Estadi del Caire, Pavelló 2 de l’Estadi del Carie, Nou Pavelló Cobert i Ajuntament Olímpic.

Els aficionats sesrovirencs i els amants de l’handbol en general podran seguir els partits a través de la web de la Federació Internacional d’Handbol (IHF).

Tercera convocatòria
Aquest és el tercer cop que l’Uruguai convoca al jugador de Sant Esteve Sesrovires. La primera vegada va ser al setembre, quan va vestir la samarreta celeste en el Torneig Centre Sud Americà U16, que es va disputar al Paraguai. La segona vegada va ser al novembre per jugar el Campionat Sud Centreamericà a Nicaragua i on l’Uruguai va guanyar el bronze i es va classificar per al mundial d’Egipte.

Darrera actualització: 30.07.2025 | 13:10