Conferència sobre la sexualitat en temps de menopausa

Dissabte, 27 de juny de 2026

L’escriptora i divulgadora Mireia Grossman parlarà el pròxim dimarts sobre “La sexualitat en temps de menopausa, una qüestió de cos, de drets i de dignitat”. La conferència tindrà lloc el 30 de juny, a les 19.00 hores, a la sala Domènech i Estapà. L’activitat s’emmarca dins del 7è congrés de les Dones del Baix Llobregat.

Mireia Grossman és fisioterapeuta, escriptora i divulgadora especialitzada en sòl pelvià i salut en l’etapa de la menopausa.

Serà una ponència tant per dones com per homes, ja que ajuda a entendre com es viu aquesta etapa des del punt de vista físic i emocional. Aquesta mirada compartida pot afavorir la comprensió mútua i contribuir a millorar les relacions afectivosexuals dins la parella, així com la qualitat del vincle.

La xerrada s’emmarca en el 7è congrés de les Dones del Baix Llobregat del qual Sant Esteve n’és subseu, i comptarà amb la presència de la Vicky Castellanos, Consellera de Feminisme del Consell Comarcal.

Darrera actualització: 26.06.2026 | 13:27