Cursos gratuïts d’atenció sociosanitària i gestió administrativa
El centre Jaume Balmes ha programat noves accions formatives subvencionades pel SOC, adreçades prioritàriament a persones desocupades. El proper 9 de març s’iniciaran el curs d’Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials i el curs d’Activitats de gestió administrativa. Al setembre s’impartiran els cursos d’Instal·lacions frigorífiques i de Neteja. Aquest programa formatiu compta amb el suport de la regidoria de Formació i Ocupació.
El curs d’Atenció sociosanitària a persones dependents en institucions socials té una durada de 495 hores, de les quals 113 hores són pràctiques en empresa. S’impartirà del 9 de març al 17 de juliol.
Pel que fa al curs d’Activitats de gestió administrativa, té una durada de 925 hores, de les quals 220 corresponen a pràctiques en empresa. Començarà el 3 d emarç i finalitzarà el 10 de desembre.
Les classes s’imparteixen al centre de Sant Esteve, ubicat al carrer Comerç 8 del polígon industrial Anoia. Són en horari de matí, de 8 a 14 hores, de dilluns a divendres.
La formació és gratuïta, subvencionada pel SOC, i en superar-la s’obté certificat de professionalitat.
Per a informació i inscripcions, les persones interessades poden adreçar-se al 93 708 33 35, o per correu electrònic a santesteve@balmesinnova.com.