Una investigació de la Unitat d’Investigació de Mossos de la comissaria de Martorell ha permès desmantellar una plantació de marihuana en una nau d’un polígon industrial de Sant Esteve i decomissar 2.200 plantes. La investigació continua oberta.
La localització de la nau va tenir lloc el passat 7 de juny. Al seu interior es van trobar més de 2.200 plantes de marihuana, la gran majoria en avançat estat de floració, i més d’1,5 quilograms de cabdells. En l’operació també es va comprovar que la instal·lació elèctrica estava connectada de manera fraudulenta.
En aquests moments la investigació continua oberta i no es descarten detencions.
És la primera intervenció d’aquest tipus feta durant el 2021. L’anterior es va produir l’octubre de l’any passat amb el decomís de 1.500 plantes i la detenció de 4 persones.
Amb aquest, es el segon decomís en pocs dies al Baix Nord després d'una altra operació a Olesa en què es van intervenir més de 1.500 plantes de marihuana