Educació viària les escoles La Roureda i Vinya del Sastret

Dijous, 28 de maig de 2026

Durant el mes de maig, la Policia Local ha visitat les escoles La Roureda i Vinya del Sastret per sensibilitzar l’alumnat sobre la importància de la seguretat viària. Al juny, la campanya per subratllar la importància de l’educació viària també arribarà a l’institut Montserrat Colomer.

Cada any, la Policia Local s’acosta els centres educatius per difondre entre els estudiants la cultura de la seguretat a l’hora de circular per la via pública. El cos policial de Sant Esteve impulsa aquestes iniciatives des de l’any 1991 com a forma d’evitar i prevenir els accidents de trànsit dels nens i nenes que en el futur, quan arriben a l’edat adulta, seran conductors d’algun tipus de vehicles.

A l’escola Vinya del Sastret les classes d’educació viària s’han impartit de l’11 al 15 de maig i en La Roureda del 18 al 22 de maig. En els dos casos, les sessions s’han adreçat tant als alumnes d’infantil com de primària.

En els dos centres, els estudiants han pogut aprendre de forma pràctica el significat dels senyals de trànsit a través de la conducció de karts en una pista de grans dimensions instal·lada en el pati de les escoles. Aquest any s’han renovat tres karts i s’ha adquirit material nou.

Al mes de juny, la Policia Local continuarà amb l’educació viària a l’institut Montserrat Colomer.  

Darrera actualització: 28.05.2026 | 16:56