El nombre de sol·licituds de l’IDCAT continua creixent i ja arriba a més de 320 certificats

Dimecres, 20 de juliol de 2022

L’Ajuntament va començar a tramitar l’IDCAT Certificat al juliol de l’any passat. Des de llavors, més de 320 persones s’han apropat a les dependències municipals per obtenir aquest certificat que permet fer múltiples gestions amb les administracions  públiques. L’obtenció de l’IDCAT Certificat és gratuïta i es pot obtenir amb una única visita al SIAC.

Per fer qualsevol mena de tràmit per internet amb les administracions públiques és necessari disposar d’un identificador digital, com ara l’IDCAT Certificat. Aquest document electrònic garanteix la identitat de l’usuari i li permet fer un gran nombre de tràmits per via telemàtica, des de sol·licitar un informe de la vida laboral fins a presentar la declaració de la renda, entre molts altres.

Primer any, més de 320 certificats
L’any passat, l’Ajuntament de Sant Esteve Sesrovires es va donar d’alta com a Entitat de Registre d’IDCAT, fet que permet al SIAC expedir l’IDCAT Certificat als ciutadans que ho sol·licitin de forma ràpida, fàcil i completament gratuïta.

Per obtenir-lo només cal sol·licitar cita prèvia al telèfon 93 771 30 17 o reservar dia i  hora a través de la Seu Electrònica.  El certificat s’obté amb una única visita al SIAC, la qual només dura uns minuts.

El nombre de sol·licituds de l’IDCAT Certificat no para de créixer donada la seva gran utilitat. Durant aquest primer any, l’Ajuntament ja n’ha expedit més de 320.

Darrera actualització: 20.07.2022 | 13:20