El sènior femení del CHSES aconsegueix l’ascens a la Lliga Or
El primer equip sènior femení del Club Handbol Sant Esteve Sesrovires han aconseguit, a falta de quatre jornades per finalitzar la competició, l’ascens matemàtic a la Lliga Or, la màxima categoria de l’handbol català.
L’equip ha completat una temporada de menys a més. Després d’un inici complicat, les sesrovirenques han sabut mantenir la constància i el compromís, fet que s’ha traduït en una segona volta especialment sòlida que ha estat clau per assolir l’objectiu.
Aquest èxit arriba també en una temporada significativa per a l’equip tècnic. Pau Lázaro, amb una dècada de trajectòria vinculada a l’handbol, s’ha estrenat aquesta temporada com a primer entrenador del sènior femení després de dues temporades com a segon.
Acompanyaran l’equip sesrovirenc en l’ascens, el Sant Quirze B i l’Ascó. Tant l’Ascó com el Sant Esteve van ser dels fundadors de la Lliga Catalana la temporada 2006-2007, en la què el CHSES es va mantenir fins a la temporada 2017-2028, amb una temporada al mig, la 2016-2017, en què fins i tot va jugar a Plata.
Paral·lelament, el club segueix creixent en estructura i base. Aquesta temporada 2025-2026 s’ha incorporat un nou equip Sènior B, que competeix a Primera Catalana, i es consolida una àmplia base femenina formada per un equip juvenil, dos cadets, un infantil, un aleví i un benjamí. En total, el club ja supera el centenar de jugadores.