'La nina del cap pelat', proper espectacle del cicle Bambolina
El cicle d’espectacles familiars Bambolina porta a l’escenari del Casino “La nina del cap pelat”, una proposta d’Engruna Teatre pensada per al públic infantil i familiar que es podrà veure el diumenge 29 de març, a les 12.00 hores. Les entrades ja es poden comprar al Reservaplay.
Aquesta obra, recomanada a partir de 3 anys i amb una durada de 45 minuts, explica el viatge d’una nina sense cabells que busca el seu lloc al món. A través d’aquesta aventura, la protagonista es troba amb diversos personatges, com el Gegant del Pi, mentre descobreix el valor de la diferència, la identitat i l’autoacceptació.
Amb una posada en escena basada en el teatre d’objectes i titelles, l’espectacle aposta per la creativitat i la sostenibilitat, utilitzant materials reciclats i objectes quotidians per construir un univers visual ple de sensibilitat. Aquesta mirada artística reforça el missatge de donar una segona oportunitat als objectes, tot connectant amb valors educatius i ambientals.
Les entrades tenen un preu de 5,5 euros, amb accés gratuït per als menors de 3 anys. Es poden adquirir anticipadament del 20 al 27 de març a través de l’app ReservaPlay o bé el mateix dia de la funció a taquilla.