Els esportistes sesrovirencs Noah Pentier i Albert Bonilla han tornat a pujar al pòdium al Campionat d’Espanya Universitari de Taekwondo, celebrat a Alcalá de Henares els dies 2 i 3 de maig. En la modalitat de poomsaes han aconseguit la plata en la categoria per parelles. A més en categoria individual, Albert s’ha penjat la medalla d’argent i Noah, la de bronze.
Aquest nou èxit arriba dos mesos després del Campionat de Catalunya Universitari, on van guanyar la medalla d’or en parelles i Albert, la plata en individual. Cal recordar, que l’any 2024 també van pujar al pòdium en els dos campionats universitaris, tant en el de Catalunya com en el d’Espanya.
Aquest any, en la modalitat per parelles, el tribunal va exigir els poomsaes keumgang i taegeuk 8 jang en la ronda de classificació, taegeuk 6 jang i taeback en semifinals, i koryo i shipjin en la final.
Altres campionats D’altra banda, al mes de març l’Escola Taekwondo Sesrovires va participar en el Campionat de Catalunya Màster i en el Trofeu Promoció amb una medalla d’or per a Guillem Soler.