Hemeroteca
REVETLLA DE CAP D'ANY
01/01/2018Música per a tothom amb Dj. Per rebre al nou any. Venda d'entrades al Bar El Casino.
Noves tarifes del servei de bus urbà per al 2018
02/01/2018A partir d’avui entra en vigor l’actualització de les tarifes dels títols del transport urbà de Sant Esteve, després que l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) de l’Àrea de Barcelona aprovés els nous preus. Així, la T-10 passa a costar 10,20 euros, després de dos anys congelada, i el bitllet senzill costa 2,20 euros. L’Ajuntament manté les bonificiacions del 50% en les targetes per a estudiants i pensionistes. El preu del Transport A Demanda (TAD) és el mateix que la T-10.
PATGE VIU-VIU
02/01/2018El Patge Viu Viu, carter de Ses Magestats els Reis de l'Orient, visita Sant Esteve. Podeu venir a lliurar les vostres cartes des de les 17h fins les 19h.
GRAN CAVALCADA DE REIS
05/01/2018Tots a rebre els Reis a l'Av. De Vallserrat, davant el camp de futbol! Faran la seva arribada per l' Av. Vallserrat. Recorrregut: Av. Vallserrat, Av. Montserrat, C/ Major. A l'Ajuntamnet seran rebuts per les autoritats locals. Després es dirigiran a la Plaça Dr. Tarrés on recolliran les cartes dels nostres infants.
ELS REIS VISITEN CAN SERRA
05/01/2018Sessió informativa sobre la nova Llei d’Autònoms
08/01/2018En el marc del projecte “Fem Xarxa, Fem Empresa” que promouen els vuit ajuntaments del Baix Nord, el proper 29 de gener tindrà lloc a Sant Andreu de la Barca la sessió informativa “Les novetats de la Llei de Reformes Urgents del Treball Autònom”. La sessió anirà a càrrec d’una consultora i s’impartirà al Centre Escoles Velles, en sessió de tarda, de les 15 a les 16.30 h.
ACTUACIÓ DE LA CORAL INOVYN A CAN SERRA
10/01/2018