Hemeroteca
5.793 sesrovirencs i sesrovirenques cridats a urnes
10/11/2019En la jornada electoral d'avui de les Generals estan cridats a les urnes 5.793 sesrovirencs i sesrovirenques. Poden exercir el seu dret a vot en els 5 col·legis electorals habilitats: 3.884 electors ho faran al centre urbà, al Casino, a l’Escola La Roureda i al Casal de la gent gran; i 1.909 podran votar als casals socials dels barris de Vallserrat i Ca n’Amat.
OBSERVACIÓ ASTRONÒMICA: TRANSIT DE MERCURI
11/11/2019Observació gratuïta i retansmissió del pas del planeta al final del Carrer del Roser. Activitat organitzada pel planetari Fora d'Orbita, Tinta i Vi i l'Observatori Astronòmic del Parc del Garraf.
Comença la poda de l'arbrat dels carrers
11/11/2019Avui ha començat la campanya de la poda de l’arbrat municipal que porta a terme l’empresa adjudicatària del servei, Talio SA. Com en campanyes anteriors, es preveuen recollir unes 70 tones de restes vegetals.
Auxiliar administratiu-comptable
12/11/2019Referència: 289882
Empresa de: Assessoria jurídica i comptable
Necessita Cobrir 1 lloc
Municipi: Sant Esteve Sesrovires
Funcions: Tasques administratives, arxiu, gestió d’expedients, atenció als clients, trucades, tràmits amb administracions, captació de clients..