Arxiu Municipal
És el servei que s’encarrega de la gestió, el tractament, l’organització, la conservació i la difusió de tota la documentació que genera l’Ajuntament en l’exercici de les seves funcions i competències.
Així mateix, també gestiona la documentació de les entitats, associacions o particulars que hi han fet donacions o cessions , per tal de posar-la a l’abast de la població
Línies de servei
- Consulta dels fons documentals
- Assessorament en la recerca històrica relacionada amb Sant Esteve Sesrovires
- Protecció i divulgació del patrimoni documental
- Acceptació de fons per part de famílies, entitats i empreses del municipi
Persones destinatàries:
Ciutadania, en general
Cost per l'usuari:
Gratuït, excepte en cas de còpies en paper (fotocòpies). El seu cost està recollit a les Ordenances Fiscals.
Equip tècnic:
Elisa Llanos Retamero
És un servei obligatori:
Com sol·licitar-ho:
Presencialment: C. Josep Tarradellas, 10-12 baixos
Horari: de 10h a 14h (Es recomana trucar per telèfon per concertar hora)
Per telèfon: 93 771 53 92
Per correu electrònic: ses.arxiumunicipal@sesrovires.cat