La campanya La Llumineta dóna a conèixer l'oferta turística del Baix Llobregat

Divendres, 9 de desembre de 2016

Amb un element típicament nadalenc, la llumineta, el Consorci de Turisme del Baix Llobregat posa en marxa una original campanya per compartir la il·lusió del Nadal i alhora promoure l’àmplia i completa oferta turística de la comarca per a aquestes festes nadalenques. La sort decidirà el guanyador o la guanyadora d’un premi sense precedents per a tota la família al Baix Llobregat: un cistell de productes i experiències a la comarca valorat en més de 1.000 euros.

La campanya es va posar en marxa l’1 de desembre per mitjà del web lallumineta.cat.

Aquesta original llumineta online permetrà a cada usuari escollir qualsevol número disponible per tal de participar en el sorteig, que anirà d’acord amb el primer premi de la Grossa de Cap d’Any (31 de desembre). Abans d’aconseguir fer-se amb el número escollit, s’haurà de respondre correctament a una pregunta sobre un espai d’interès turístic del Baix Llobregat. D’aquesta manera la campanya promocionarà els punts d’interès turístic, cultural i patrimonial de la comarca, i l’ampli ventall d’esdeveniments que tenen lloc al nadal.

El Pessebre vivent i el Market Vivent de Corbera, les Coves de Montserrat a Collbató, la Fira de la Puríssima de Sant Boi, la Fira Avícola de la Raça Prat, La Cripta Gaudí, el Palau Can Mercader i el Museu de les Matemàtiques de Cornellà, o el Caça-Tions de Vallirana són alguns dels exemples sobre els que hauran de respondre els usuaris de la llumineta. La iniciativa pretén, a més de promocionar la comarca, divulgar sobre els múltiples punts i esdeveniments d’interès que poden ser més rellevants, especialment, durant les festes de Nadal.

Darrera actualització: 9.12.2016 | 13:52