L’Ajuntament prioritza els canals telemàtics en l’atenció ciutadana

Divendres, 13 de març de 2020

Donada la situació provocada pel coronavirus, l’Ajuntament ha decidit prioritzar els canals telemàtics per a la tramitació  i l'atenció telefònica per a les consultes. Així, es recomana a la població, que en la mesura del possible, faci servir la Seu Electrònica per realitzar tràmits, presentar instàncies o consultar els seus expedients. Si el ciutadà requereix necessàriament ser atès presencialment per algun tràmit, la recomanació és la de trucar abans i demanar cita prèvia. 

La Seu Electrònica permet realitzar tràmits amb l’Ajuntament d’una forma còmode i ràpida a través d’internet. Per accedir a la Seu Electrònica cal visitar la web https://santestevesesrovires.eadministracio.cat/. El seu funcionament és molt senzill. Només cal localitzar el tràmit necessari, identificar-se amb un certificat electrònic vàlid com l'IdCat i emplenar el qüestionari que surt a la pantalla.

La Seu Electrònica també permet al ciutadà consultar els expedients (carpeta ciutadana) que té en curs i comprovar el seu estat de tramitació.

Els tràmits per sol·licitar la recollida de restes de poda i de trastos vells es poden fer directament des de la web municipal en aquests enllaços i sense necessitar de fer servir cap certificat digital:

En aquells casos en què sigui realment imprescindible fer una gestió presencial, es recomana trucar prèviament al telèfon 93 771 30 17 i demanar cita prèvia.

Preguntes freqüents sobre el certificat digital Idcat:

Infografia: La Seu Electrònica en 4 passos (clica la imatge per ampliar-la)

Seu Electrònica

Darrera actualització: 17.03.2020 | 09:59