Hemeroteca
FESTA MAJOR: CAMPIONAT D'ESCACS ADULTS
24/07/2026Cal inscriure's 15 minuts abans
18:00 Porxo Centre Cívic
FESTA MAJOR: ESPECTACLE INFANTIL "LA DONA DEL SAC I ELS ALL STARS"
24/07/2026Prepareu-vos per cantar, jugar i ballar sense parar! La Dona del Sac, el projecte de música familiar creat pels bessons Balsach, arriba a la Festa Major amb Bombo i Clap i tota la banda dels All Stars.
Vestits de groc i lila, ompliran la pista de ritme, alegria i molta ballaruca amb un espectacle pensat per fer gaudir petits i grans.
No us ho perdeu, perquè la diversió està assegurada!
I atenció: veniu amb la vostra iaia... li tenim reservada una súper sorpresa!
18:00 Pista coberta Francesc Castellet
FESTA MAJOR: CERCAVILA
24/07/2026Ens hi acompanyaran els nostres gegants, en Siset i l'Angeleta, i els gegantons la Maria i l'Esteve, juntament amb el Gegant i els nans del Curtcircuit de Castellbisbal.
La música i l'animació aniran a càrrec de la Banda MúsXXL i de l'energia contagiosa de la RETUMBAND, amb la presència especial de Les Nomades (titelles gegants) i de xanquers.
Música, color, ritme i molta alegria per viure una cercavila plena de màgia i diversió per a tota la família!
Recorregut: Pista coberta Francesc Castellet, c/ Germans Bach, Plaça Xic Mateu, c/Sant Joan, c/Pau Costas, c/Major i Plaça Doctor Tarrés
19:30 Nucli urbà
FESTA MAJOR: PREGÓ
24/07/2026La Festa Major arrenca amb bon humor de la mà de TXABI FRANQUESA, actor, còmic, guionista i showman català amb una trajectòria de més de 25 anys damunt dels escenaris.
Una cara molt coneguda de la televisió i l’humor, amb aparicions a El Club de la Comedia, Ilustres Ignorantes, Caiga Quien Caiga i molts altres espais, a més de nombrosos espectacles i monòlegs en directe.
Un pregó ple de bon humor, enginy i moltes ganes de festa.
21:00 Davant de l'Ajuntament
FESTA MAJOR: ESPECTACLE "RADIO CADELLS FM"
24/07/2026La colla de diables Cadells de Drac presenten un espectacle ple de ritme, llum i foc per a tots els públics.
De la mà de DJ Livi, el públic descobrirà les cançons preferides dels Cadells, des del rock més «inflamable» fins als temes més endimoniats, en una proposta on la música i la diversió no s’aturaran ni un moment. The show must go on!
L’espectacle comptarà amb la participació de la colla infantil, juvenil i adulta, així com amb l’aparició de les diferents bèsties de la colla.
Organitza: Cadells de Drac
21:30 Plaça Doctor Tarrés
FESTA MAJOR: DISCO AMB DJ MADALENO DELUX
24/07/2026Gaudeix d’una nit plena de ritme i bon ambient amb el DJ sesrovirenc Madaleno Delux. Música per ballar, divertir-se i allargar la festa fins a la matinada amb el DJ local més estimat.
23:30 Plaça de la Vila
FESTA MAJOR: BALL DE FESTA MAJOR AMB L'ORQUESTRA METROPOL
25/07/2026La nit continua amb el gran Ball de Festa Major a càrrec de l'Orquestra Metropol. Amb un repertori ple dels grans èxits de totes les èpoques, els ritmes més actuals i la millor música de ball, l'orquestra farà vibrar la pista i convertirà la nit en una gran festa. Una vetllada per ballar sense parar, compartir bons moments i gaudir de l'ambient més festiu de la Festa Major.
00:00 Pista Coberta Francesc Castellet
FESTA MAJOR: FESTA AMB THE TUTSIES + DJ ROBERT DE PALMA
25/07/2026The Tutsies és un grup de versions nascut a Barcelona l’any 2008 que ofereix un espectacle ple d’energia, ritme i participació. El seu objectiu és clar: fer del públic el veritable protagonista, creant un ambient inclusiu on tothom hi té cabuda i pot gaudir de la festa, independentment de l’edat.
Amb un repertori variat i festiu, combinen grans èxits internacionals dels anys 80 i 90 amb els hits actuals. Des de Queen o Tina Turner fins a Coldplay, Avicii, Calvin Harris o Rihanna, The Tutsies garanteixen una experiència musical dinàmica i sorprenent que convida a ballar i cantar sense parar.
Un espectacle pensat per fer vibrar totes les generacions i convertir la nit en una festa inoblidable.
00:00 Plaça Doctor Tarrés
FESTA MAJOR: NIT JOVE AMB DJ OWEY + DJ KOLOM + DJ NÀTURA B2B CHARLY B
25/07/2026Prepara’t per una sessió que trenca esquemes, DJ OWEY porta una proposta fresca i sorprenent plena de personalitat.
Després de passar per escenaris com el Primavera Sound i RTVE Black Vibes, l’artista arriba amb una experiència musical sense límits, combinant influències urbanes, afro i electròniques en una selecció plena de mashups i remixes.
Del dancehall i el dembow a l’afrohouse, el drum & bass, el house i el techno, cada sessió és un recorregut musical imprevisible, on els ritmes es transformen constantment amb un estil propi que no et deixarà indiferent.
DJ KOLOM, porta una dosi imparable d’energia amb una proposta oberta que flueix entre estils com el pop, el house, el techno i un format comercial, creant una identitat pròpia sense etiquetes. Una sessió que destaca per la fusió d’afro house amb reggaeton, dos mons que es troben per donar vida a una atmosfera única, plena de ritme i bon ambient.
DJ NÀTURA B2B CHARLY B, amb més de sis anys de trajectòria i més de tres-centes actuacions, Charly B s’ha consolidat com una de les artistes emergents amb més projecció de l’escena catalana, gràcies a la seva versatilitat i la seva capacitat per connectar amb el públic.
Després d’actuar en festivals com el Share Festival, el Festiuet o el Hòlika Fest, arriba amb una sessió explosiva on els grans hits del gènere urbà, els èxits nacionals i internacionals i els ritmes més electrònics es donen la mà per convertir la pista en una autèntica festa.
PUNT LILA de 00.00 a 06.00 h.
00:30 Av. Josep Llobet i Bonastre
FESTA MAJOR: SARDINADA POPULAR
25/07/2026Tradicional esmorzar popular amb sardines cuites per la Societat de Caçadors de Sant Esteve Sesrovires. Les sardines s’hauran de consumir al mateix lloc destinat a l’esmorzar, on hi hauran taules i cadires a tal efecte.
Organitza: Ajuntament i Societat de Caçadors Sant Esteve Sesrovires
10:00 Pati Escoles Velles
FESTA MAJOR: BAIXADA D'ANDRÒMINES
25/07/2026Un dels moments més esbojarrats i creatius de la Festa Major torna amb força!
En aquesta cursa, l’atreviment i la imaginació a l’hora de dissenyar l’andròmina més original són més importants que la velocitat. L’objectiu és que vehicle i pilot aguantin el descens carrer avall i arribin fins a la línia d’arribada.
Hi ha poques normes: els vehicles no poden tenir motor i només poden ser impulsats pels participants. La resta ho fa la força de la gravetat.
El jurat valorarà especialment la decoració del vehicle i dels participants, l’originalitat de la construcció i l’esforç dedicat en el seu disseny i elaboració.
Hi haurà premis de 300 € per al primer classificat, 200 € per al segon i 100 € per al tercer.
La Baixada d’Andròmines està oberta a tothom amb inscripció prèvia a través de sesrovires.cat fins al 12 de juliol. Els menors de 12 anys hauran de participar-hi acompanyats d’un adult responsable.
11:00 Sortida Plaça Xic Mateu