Hemeroteca
Infermer/a
15/03/2021Empresa de: Sector sanitari
Referència: 303166Necessita Cobrir: 1
Municipi: Sant Esteve Sesrovires
Funcions: Atenció a les persones residents al centreExpedició DNI - COMPLERT
15/03/2021Cal demanar cita prèvia al SIAC a partir del 10 de març de 2021, a partir de les 8.30 hores.
Adreçat preferentment a persones grans o amb mobilitat reduïda i a ciutadans que requereixen el DNI de forma urgent (document caducat).
Cal assistir de forma individual, amb mascareta, portar l’import exacte (12€) i una fotografia, en el cas de primera expedició també un certificat literal de naixement especial pel DNI
Entra en vigor la prohibició de fer foc en zones forestals
15/03/2021Des d'avui i fins al 15 d’octubre resta prohibit fer foc en terrenys forestals perquè s’entra en l’anomenada temporada alta de risc d’incendis forestals. La prohibició inclou tant finques forestals que estiguin poblades d’espècies arbòries com les que no, així com en una franja de 500 metres al seu voltant.
SESSIÓ INFORMATIVA: PROJECTE URBANÍSTIC ANTIGA CHUPA CHUPS
15/03/2021Convocada una nova SESSIÓ INFORMATIVA sobre el projecte urbanístic als terrenys de l’antiga Chupa Chups, suspesa a causa de la convocatòria d’eleccions de febrer.
Tindrà lloc el proper dilluns 15 de març, a les 19.00h, per via telemàtica. Cal inscripció prèvia a ses.participacio@sesrovires.cat fins al diumenge 14 de març.La Cursa Corre en Gran torna aquest cap de setmana en format virtual
16/03/2021La cursa solidària Corre en Gran se celebrarà els dies 19, 20 i 21 de març. La inscripció és gratuïta i ja ha començat. Després de ser suspesa l’any passat per la pandèmia, la prova atlètica torna ara en format virtual. Enguany, l’esdeveniment esportiu es realitza a favor de la investigació de la malaltia coneguda com la Síndrome de Rett.
'El meu príncep blau', espectacle reivindicatiu del Cicle Bambolina
16/03/2021Diumenge, el Cicle d’Espectacles Familiars Bambolina porta al Casino El meu príncep blau, una obra de dansa contemporània on les protagonistes aprendran a lluitar contra els rols que la societat imposa a les dones. La representació també forma part de les activitats de la Jornada de la Dona. Les entrades s’han d’adquirir per l’aplicació ReservaPlay.
PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022: ESO
17/03/2021Informació / Preinscripció / Matrícula
Institut Montserrat Colomer
Portes Obertes Virtuals:
http://agora.xtec.cat/insmontserratcolomer
937 798 705
Més informació a:
Segona victòria consecutiva del CH Sant Esteve
17/03/2021El primer equip del Club Handbol Sant Esteve ha sumat aquesta setmana la seva segona victòria consecutiva. Després de guanyar a la Roca per 35-37, ara els sesrovirencs han derrotat al Creu Alta Sabadell per 30-29, un rival directe. El SANES torna a sumar dos punts i es consolida la zona mitja de la classificació.
El taekwondo sesrovirenc triomfa en la tornada a la competició presencial
18/03/2021L’Escola Taekwondo Sesrovires va participar diumenge en el Campionat de Catalunya de Pumses, el primer torneig presencial que s’ha celebrat des de l’aturada provocada per la pandèmia. Els esportistes sesrovirencs han aconseguit dues medalles d’or, una plata i arribar a totes les finals. Així mateix, l’Escola Taekwondo Sesrovires continua també amb les competicions online i aquest cap de setmana participarà en un torneig virtual organitzat des d’Argentina.
L’Ajuntament rebutja un trasllat del servei de distribució de Correos
18/03/2021Correos podria traslladar el servei de distribució de l’oficina de Sant Esteve i centralitzar-ho a Martorell. Per aquest motiu, personal de l’oficina i l’Ajuntament han iniciat una campanya de recollida de suports per reclamar que Correos faci marxa enrere. El Ple Municipal va aprovar ahir una declaració institucional en aquest sentit.
L’Ajuntament destina 1,4M€ a millores en l’espai públic i en eficiència energètica
18/03/2021El Ple de l’Ajuntament ha donat llum verda a la primera modificació de pressupost d’aquest exercici amb la incorporació d'1,4M€ provinents del romanent de tresoreria. Està destinada principalment a impulsar actuacions d’arranjament de carrers i parcs infantils, a més de la implementació de mesures d’eficència energètica en equipaments i enllumenat públic.
CURSA SOLIDÀRIA CORRE EN GRAN
19/03/2021Torna la Cursa solidària Corre en gran!
Els dies 19, 20 i 21 de març tens una cita amb la cursa virtual que us hem preparat!
Només cal que t’inscriguis en aquest enllaç:
https://www.toprun.es/eventos/corre-en-gran-virtual-2021
i segueixis les fàcils indicacions que aniràs rebent per descarregar-te l'APP que enregistrarà el teu resultat.
Pots córrer qualsevol dels 3 dies i qualsevol de les distàncies...tantes vegades com vulguis!
Hi haurà PREMIS per als primers classificats en les diferents distàncies (5, 10 i 21km) i la inscripció és gratuïta, però si fas un donatiu entraràs en el SORTEIG de 3 parells de sabatilles ASICS gentilesa de BASE CASTELLÓ ESPORTS BY RUNNERING de Viladecans.
No oblidis tampoc que la teva inscripció per la cursa ajornada el 2020 serà vàlida igualment per quan la puguem fer presencialment i que TOTS ELS BENEFICIS d’ambdues curses són per la investigació del Síndrome de Rett (Hospital Sant Joan de Déu), així com per a les teràpies de la Berta (Associació Lucharett por ti princesa).
I recorda immortalitzar el moment etiquetant-nos a @correengran !!
Restem a la teva disposició per qualsevol dubte i/o aclariment.
Moltes gràcies pel teu suport i solidaritat!!