Trobàras la Seu Electrònica de l'Ajuntament en l'adreça web: https://santestevesesrovires.eadministracio.cat/
COM OBTENIR I FER SERVIR UN CERTIFICAT ELECTRÒNIC?
Per poder operar amb l'Administració Pública el primer que necessites és tenir un certificat electrònic per poder identifcar-te adequadament. Hi ha molts certificats electrònics. Nosaltres et recomanem l'idCAT Mòbil. En aquesta infografia t'expliquem com obtenir-lo i fer-lo servir. Pots clicar la imatge per ampliar-la.
|
|
COM FER UN TRÀMIT?
Realitzar un tràmit per internet és molt fàcil. Entra en la Seu Electrònica, tria un tràmit i identificat amb un certificat electrònic. Se t'obrirà un formulari i només hauràs d'emplenar les dades que t'anirà demanant en cada pas. En la següent infografia et mostrem com fer un tràmit. Pots clicar la imatge per ampliar-la.
|
|
EXEMPLE DE TRÀMIT: EL CERTIFICAT D'EMPADRONAMENT
Realitzar un tràmit per internet és molt fàcil. Entra en la Seu Electrònica, tria un tràmit i identificat amb un certificat electrònic. Se t'obrirà un formulari i només hauràs d'emplenar les dades que t'anirà demanant en cada pas. Com a exemple, en la següent infografia et mostrem com sol·licitar un certificat d'empadronament. Pots clicar la imatge per ampliar-la.
|
|
COM CONSULTAR UNA NOTIFICACIÓ ELECTRÒNICA?
Si has realitzat algun tràmit amb l'Ajuntament, rebràs un correu electrònic com aquest:
Al clicar l'enllaç que t'indica el correu aniràs a la Seu Electrònica. Només hauràs d'identificar-te amb un certificat electrònic per poder accedir a la notificació. També pots entrar a la Seu Electrònica en qualsevol moment per consultar les teves notificacions. En la següent infografia t'expliquem com. Pots clicar la imatge per ampliar-la.
|
|
COM OBTENIR L'IDCAT CERTIFICAT?
|
En el document adjunt s'informa de tràmits que poden ser del seu interès al donar-se d’alta en el padró d’habitants d’aquest municipi.
Document de tràmits relacionats amb el padró d'habitants