El nou canal de whatsapp atén un miler de consultes i incidències en el primer any de funcionament

Dissabte, 25 de març de 2023

La plataforma de whatsapp de l’Ajuntament compleix un any de funcionament després del canvi a la nova plataforma que incorporava l’assistent virtual i un menú d’opcions. En aquest període s’han rebut 951 comunicacions d’incidències i 187 consultes ciutadanes i s’han superat les 1.400 persones usuàries.
 

 

El sistema que es va introduir fa un any ha comportat una millora del servei, tant pel que fa a l’accés a la informació per part de la ciutadania com en la gestió interna i control de les incidències.
 
Actualment el servei compta amb més de 1.400 persones usuàries. En aquest any s’han enviat uns 650 avisos i s’han rebut un total de 1.138 consultes i incidències de les quals un 84% ja estan resoltes i la resta estan en procés. De les 951 incidències comunicades en destaquen el 33,89% que corresponen a via pública, el 27,26% a enllumenat, el 6,72% a residus i el 6,44% relacionades amb mobiliari urbà.
 
Les persones que no disposin encara d’aquest servei només han de donar-se d’alta desant el número 666 161 600 a l’agenda del seu telèfon mòbil. A continuació obrir una conversa escrivint la paraula “Hola” i seguir les indicacions de l’assistent virtual. Un cop activada l’alta al servei, la persona usuària s’incorpora a una llista de difusió i, per tant, la comunicació és exclusivament amb l’ajuntament i no amb la resta d’usuaris.
 
El servei facilita la comunicació de la ciutadania amb l’Ajuntament, ja que permet recollir incidències, consultes i suggeriments, a més de consultar informació d’interès mitjançant un menú. Per la seva part, l’Ajuntament difon informació municipal com avisos, esdeveniments, terminis, entre d’altres.

INFORMACIÓ SOBRE EL SERVEI
 
 

 

Darrera actualització: 24.03.2023 | 11:56