Hemeroteca

  • ASSESSORAMENT

    31/07/2018

    Servei d'Assessorament sobre Clàusules Abusives de Prèstecs Hipotecaris amb cita prèvia. Atenció personal de part de professionals del Col·legi d'advocats de Sant Feliu de Llobregat.

  • BALL DE NIT

    04/08/2018

    Amb Jaume

  • BALL DE NIT

    18/08/2018

    Amab Nacho

  • TROBADA DE PUNTAIRES

    15/09/2018

    25a Trobada de Puntaires: Puntaires d'arreu de catalunya i demostració de les puntes de coixí

  • CINEMA A LA FRESCA

    04/08/2018

    Cinema a la fresca a Ca n'Amat: El Bebe Jefazo: Nacido Para Mandar

  • MATI DE COLOR

    16/09/2018

    Avi Pirata, conta contes amb disfresses a càrrec d'Ai, Carai

  • XXa MARXA DE LA GENT GRAN

    26/09/2018

    Del Casal de la Gent Gran a la Residència de Can Serra.

  • BALLADA DE SARDANES

    15/09/2018

    Amb la Cobla Premianenca

  • PRESENTACIÓ LLIBRE

    28/09/2018

    Presentació del llibre del sesrovirenc Eric G. Moral, Alida y el Reino de Uluf.

    Alida, una niña africana adoptada que vive en Barcelona, deberá volver a su país de origen, Bubayum, para salvar a Pau, su padre adoptivo, que ha sido secuestrado por los rebeldes. Sam, el chico al que menos puede soportar, se verá arrastrado a acompañarla en esta misión repleta de aventuras.

  • HANDBOL: SEMIFINAL DE LA SUPERCOPA DE CATALUNYA 2018

    22/08/2018

    Semifinal de la Super Copa de Catalunya: Sant Esteve Sesrovires - FC Barcelona Lassa

  • POSTA DE SOL A CA N'ESTELLA

    04/08/2018

    Viu una posta de sol única en un paisatge de postal!
    El dissabte 4 d’agost, Bodegues Ca n'Estella et convida a gaudir d'un capvespre molt especial. A tan sols 20 minuts de Barcelona, t'espera una meravellosa posta de sol al porxo amb vista a les vinyes.
    Amb una copa de cava Rabetllat i Vidal de benvinguda, anirem a veure la vinya que estarà en el seu màxim esplendor, just abans de començar la verema. Després descobrirem tots els secrets que amaga Ca n'Estella, celler i masia del 1800, fins a arribar al porxo de la masia on veurem la posta de sol mentre gaudim dels vins de Clot dels Oms, acompanyats d'un petit aperitiu.
    Ja pots reservar la teva plaça, trucant al al 618-753-066. També ho pots fer a través del correu electrònic visits@fincacanestella.com i a través del web del celler www.fincacanestella.com. Places limitades

Darrera actualització: 12.02.2016 | 13:31

Opcions