Hemeroteca
BAMBOLINA: 2on CICLE D'ESPECTACLES FAMILIARS
29/09/2019La Cia. La Pantomima presenta l'espectacle M'HE PORTAT BÉ.
El Cicle consta de 3 representacions
Preu: 5€. Preu de l’abonament dels tres espectacles 2019: 10€.
FESTA JOVE
06/09/2019A la Piscina d'estiu, ambientació amb música
Bar / Snacks / Entrepans
Per a joves de 15 a 22 anys enpadronats / des. Pots convidar a un/a amic/ga que no sigui del municipi
Només entrades anticipades al Comnplex Esportiu del 2 al 6 de setembre de 2019 fins les 20 hores
Preu 2 €. Aforament Limitat
De 20.30 fins 2/4 d'1 de la matinada
INICI INSCRIPCIONS ACTIVITATS AQUÀTIQUES I ESPECÍFIQUES 2019-2020
02/09/2019A partir del 2 de setembre de 2019 al Complex Esportiu Municipal
Activitats Aquàtiques:
- Natació adults: iniciació i perfeccionament de les capacitats de flotació i desplaçaments en el medi aquàtic.
- Natació terapèutica: exercicis dirigits per un especialista, destinats a l’alleugeriment de dolors corporals generats per lesions o pel desgast articular.
- Activitat aquàtica gent gran: iniciació i perfeccionament de les capacitats de flotació i desplaçaments en el medi aquàtic, adaptats a les possibilitats de persones majors de 60 anys.
- Natació embarassades: activitats en el medi aquàtic adaptat a persones en estat de gestació.
- Natació infantil: activitats aquàtiques per l’adaptació i millora de l’autonomia i habilitats motrius en el medi aquàtic per a nens i nenes de 2 a 10 anys.
- Natació amb suport: activitat aquàtica dirigida a discapacitats físics, psíquics i sensorials. Treball d’integració social amb la resta de grups, amb monitor individual segons cada cas. Places limitades segons disponibilitat.
- Natació joves: activitats aquàtiques destinades a joves d’11 a 16 anys. Perfeccionament de la tècnica d’ estils, introducció als sistemes d’ entrenament i a noves disciplines aquàtiques.
- Natació nadons: adaptació i familiaritat en el medi aquàtic de nadons d’ entre 4 i 24 mesos. Participació directa dels pares.
Activitats Específiques:
- Ioga: ( filosofia del Ioga segons la nostra Monitora Rosa Ramon ) – Per a mi el Ioga és compartir eines per tal que el cos, ment i esperit ens facin la vida més senzilla i harmoniosa, aconseguint un cos més flexible, tònic i relaxat. Les sessions són dinàmiques i ens trobem en un treball de grup i alhora personalitzat, on cadascú és únic amb els seus propis límits.
- Pilates: estira i moldeja el teu cos, reorganitzant l’estructura i prenent consciència dels moviments. Allibera el mal d’esquena i ajuda a prevenir-lo. treball corporal d’estiraments globals i tonificació de la musculatura implicada en el manteniment postural correcte.
- Dansa oriental: activitat que fa disminuir els dolors menstruals, enforteix tota la musculatura, dóna forma als malucs i cintura, i proporciona major elegància, sensualitat i sensibilitat.
- Bollywood: Estil de dansa inspirat en la música de la indústria cinematogràfica de la India. Es un estil molt propi i expressiu, on es fusionen la dansa clàssica de la India, estils àrabs, llatins, bhangra, funky i hip-hop.
- Gimnàstica gent gran: activitat de prevenció, recreació i esbarjo, que pretén mantenir les funcions respiratòries, circulatòries i articulars, la seguretat dels gestos i conservació de la pròpia autonomia.
21a MARXA DE LA GENT GRAN
25/09/2019Del Casal de la Gent Gran a la Residència de Can Serra. Amb la col·laboració de Ni Un Pas Enrera
CAMPUS DE PATINATGE
02/09/2019Campus de patinatge
- Del 2 al 6 de setembre
- De 9.00 a 13.00 hores
- De dilluns a divendres
Per a més informació sobre els preus i per fer les inscripcions cal posar-se en contacte amb els clubs organitzadors dels campus.
CAMPUS DE TAEKWONDO
02/09/2019Campus de taekwondo
- Del 2 al 10 de setembre
- De 9.00 a 13.00 hores
- De dilluns a divendres
Per a més informació sobre els preus i per fer les inscripcions cal posar-se en contacte amb els clubs organitzadors dels campus.