Hemeroteca
XERRADA A LA BIBLIOTECA
16/02/2024Palestina, un conflicte etern, a càrrec de Samuel Rodriguez Aguilar.
Xerrada cloenda de l'exposició Refugiades i desplaçades
CICLE DE CONCERTS AL CELLER
16/02/2024Records de viatge, amb Eugeni Muriel Quintet
Records de viatge és una recopilació d’experiències visuals i musicals d’un turista per diferents indrets, alguns d’ells reals; d’altres somniats o imaginats.
Eugeni Muriel ens convida a fer un viatge imaginari per diferents països o llocs, intentant captar l’essència de cadascun d’ells.
Havanera, rumba, fado, música irlandesa... Un narrador ens explica aquest viatge especial en què la música, les coreografies i les imatges juguen un paper fonamental per endinsar-nos plenament a cada cultura.Guitarra: Eugeni Muriel
Veu: Mia FuentesDansa: Ione Verdeny
Violí: Joaquin Peláez
Baix: Jordi Porcar
Percussió: Pere CostaLa màgia de les paraules, protagonista del proper espectacle de Bambolina
17/02/2024El Cicle d’Espectacles Familiars Bambolina porta l’obra Wogamis, el mag de les paraules, el pròxim 25 de febrer, al Teatre Municipal El Casino. És una història sobre el poder dels mots per transformar la realitat. Les entrades ja es poden reservar en l’aplicació Reservaplay.
Exposició sobre el fotògraf Francesc Català-Roca a la Biblioteca Municipal
18/02/2024A partir del pròxim dimecres, la Biblioteca Municipal acull una exposició sobre Francesc Català-Roca (1922-1998), un dels fotògrafs catalans més importants del segle XX. Entre altres guardons, va rebre el Premi Nacional d’Arts Plàstiques per una obra que està format per 200.000 negatius i que són el retrat de la vida quotidiana de tota una generació.
La sequera i les temperatures altes avancen la sortida de les erugues de la processionària
19/02/2024Les condicions ambientals actuals de sequera i temperatures inusualment altes per l’època estan afavorint la proliferació d’erugues de processionària de pi, malgrat els tractaments preventius que ha aplicat l’ajuntament. Per aquest motiu, es recomana a la ciutadania que adopti mesures bàsiques de prevenció.
Curs subvencionat sobre muntatge i manteniment d’instal·lacions solars tèrmiques
20/02/2024El Centre de Formació Jaume Balmes organitza un curs subvencionat pel SOC sobre muntatge i manteniment d’instal·lacions solars tèrmiques. S’impartirà de març a juny, i s’adreça prioritàriament a persones desocupades.
Comissió Informativa General
20/02/2024LLOC: Via Telemàtica
ASSISTENTS:
Enric Carbonell Jorba - Alcalde
Joan Galceran Margarit - Portaveu ARASES
Roser Brosed Yuste - Portaveu PSC-CP
M. Carme Rallo Casanovas - Portaveu ERC I MES
Laura Haba Jiménez - Portaveu SOM ALTERNATIVAJunta de Portaveus
20/02/2024LLOC: Via telemàtica
ASSISTENTS:
Enric Carbonell Jorba - Alcalde
Joan Galceran Margarit - Portaveu ARASES
Roser Brosed Yuste - Portaveu PSC-CP
M. Carme Rallo Casanovas - Portaveu ERC I MES
Laura Haba Jiménez - Portaveu SOM ALTERNATIVAEXPOSICIÓ A LA BIBLIOTECA
21/02/2024EXPOSICIÓ: 100 ANYS. FRANCESC CATALÀ-ROCA
L’any 2022 es va celebrar el centenari del naixement de Francesc Català-Roca, fill del fotògraf i teòric Pere Català Pic. Català-Roca va mantenir viu a la seva obra l'esperit d'avantguarda que pràcticament havia desaparegut durant el franquisme i va obrir camins a tota una generació. La seva obra fotogràfica és un retrat de la vida quotidiana del segle XX a Espanya: les ciutats, els pobles, els paisatges i també els protagonistes de la cultura. Professional conscient del llenguatge, va ser pioner en inserir la fotografia en la publicitat, va trencar els estrets marges que el món de l'art reservava a la fotografia documental introduint-la a les galeries, va aplicar la fotografia al disseny i l’arquitectura i, definitivament, va exemplificar la reproductivitat il·limitada de la imatge fotogràfica en l’edició de llibres, cartells i revistes il·lustrades.
De dilluns a divendres de 15h a 20h, i dimarts i dissabtes de 10h a 13h
Oberta del 21 de febrer al 9 de març
TALLER PER A FAMÍLIES ONLINE: SOC AL TEU COSTAT
21/02/2024Soc al teu costat: Eines per a detectar quan les actuacions dels fills i filles poden ser susceptibles de requerir ajuda professional especialitzada (12-16 anys)
A càrrec de l'educadora social Marina Bricollé
Inscripcions a AFA Institut Montserrat Colomer
Junta de Govern
22/02/2024LLOC: Sala Plens
ASSISTENTS: L'alcalde i regidors i regidores del Grup de Govern Municipal