Hemeroteca
Darrers dies per apuntar-se al curs d’enregistrament i tractament de dades
17/04/2023El proper 20 d’abril finalitza el període d’inscripció del curs Operacions auxiliars d’enregistrament i tractament de dades i documents. És una acció formativa de 360 hores i orientada prioritàriament a persones a l’atur.
Compte enrere per a la Cursa de Sant Jordi
17/04/2023L’Àrea d’Esports ja ho té tot a punt per a la 35a edició de la Cursa de Sant Jordi. Aquest diumenge, 23 d’abril, a les 11.00h, es donarà la sortida des de l’avinguda Montserrat. Les inscripcions són gratuïtes i es poden fer al Complex Esportiu o moments abans de la prova en la plaça Xic Mateu. Enguany hi haurà animació especial,speaker i música.
PROGRAMACIÓ SALA JOVE 2023: PÍNDOLA OCUPACIONAL
18/04/2023A càrrec de la referent d'ocupació juvenil.
TALLER ALIMENTACIÓ I DIABETIS
18/04/2023A càrrec de Mireia Cabrera, nutricionista del CAP (Centre d'Atenció Primària)
COMISSIÓ INFORMATIVA GENERAL ORDINÀRIA
18/04/2023LLOC: Via telemàtica
ASSISTENTS:
Enric Carbonell i Jorba - Alcalde
Roser Brosed Yuste - Regidora del grup municipal PSC - CP
Joan Galceran i Margarit - Regidor del grup municipal ARAses
Antonio González Bermejo - Regidor del grup municipal Cs
M. del Carme Rallo i Casanovas - Regidora del grup municipal ERC - AM
Laura Haba Jiménez - Regidora del grup municipal AUXSES - AMUNT
M. Angels Rios Echeverria - Regidora del grup municipal SeC-ECGCompromís al Parlament per licitar l’ampliació de l’institut abans d’acabar l’any
18/04/2023La Comissió d’Educació del Parlament ha aprovat avui la proposta de resolució per la finalització de les obres de l'Institut Montserrat Colomer que s’havia presentat l’octubre de 2022. El compromís de la Generalitat és presentar el projecte executiu al juny, licitar l’obra abans d’acabar l’any i iniciar el curs 2024-25 amb les obres acabades. És un pas endavant d’un projecte pendent des de 2010.
Tres pòdiums per al taekwondo sesrovirenc en l’Open d’Espanya de Poomsaes
19/04/2023Guillem Bonilla, Laura Uroz i Paula Sánchez han pujat al pòdium en el 20è Open d’Espanya de Poomsaes, que s’ha celebrat a la Nucía (Alacant) el passat cap de setmana. En aquest mateix campionat, l’Escola Taekwondo Sesrovires ha quedat tercera per equips. D’altra banda, els taekwondistes de Sant Esteve van participar al març a l’Open d’Alcarràs i en el seminari d’alta tecnificació al Morell.
Reunió amb el Departament de Salut per millorar l’atenció primària a l’EAP Martorell Rural
19/04/2023Ahir es van reunir els alcaldes i alcaldessa dels cinc municipis de la zona EAP Martorell Rural i el Departament de Salut per tractar la situació de l’atenció primària i trobar solucions a les actuals mancances dels CAP d’aquesta àrea. Ambdues parts treballaran en una nova configuració del servei que millori la mobilitat entre centres i asseguri la presència de més professionals i, per tant, garanteixi l'assistència a les persones usuàries.
JUNTA DE GOVERN ORDINÀRIA
19/04/2023LLOC: Via telemàtica
ASSISTENTS: L'Alcalde i tots els Regidors i Regidores del Grup de Govern MunicipalEl Club Judo Sant Esteve guanya tres medalles d’or en el Campionat d’Interclubs
20/04/2023El Club Judo Sant Esteve va competir el passat 15 d’abril en el Campionat d’Interclubs, un torneig organitzat des de fa 35 anys pel Club Judo La Ginesta per potenciar l’esport base. Els judokes sesrovirencs Brianna Ángeles, Fran Vázquez i Samuel Antonio Rey van guanyar la medalla d’or.
Poesia i cultura, ingredients principals de la Diada de Sant Jordi
20/04/2023Sant Esteve Sesrovires celebra la diada de Sant Jordi amb activitats principalment culturals del 21 al 23 d’abril. Entre els actes previstos, el Casal de la Gent Gran acollirà un intercanvi poètic i la Biblioteca Municipal presentarà les novetats d’aquest any. El mateix 23 d’abril hi haurà la Cursa de Sant Jordi al matí i els Premis Sesrovirencs de l’any a la tarda.